دنیای خودرو

دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در زیر کاپوت توربوS همان پیشرانه حجیم و قدرتمند مدل های توربو قرار گرفته که با تغییر برنامه ریزی ECU، افزایش فشار توربوها و افزایش حجم هوای ورودی به آن این موتور 4.8 لیتری V8 می تواند 550 اسب بخار قدرت به همراه 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند که اگرچه نسبت به پانامرا توربو به ترتیب 50 اسب بخار و 50 نیوتن متر بیشتر است اما نسبت به پانامرا توربوS قدرت آن 10 اسب بخار بیشتر ولی گشتاورش 50 نیوتن متر کمتر است.

شتاب صفرتاصد این خودرو 4.5 ثانیه (0.2 ثانیه سریع تر از کاین توربو) و حداکثر سرعتش به بیش از 283 کیلومتر برساعت (5.0 واحد بیشتر از کاین توربو) می رسد. مصرف سوخت این خودرو نیز در سیکل ترکیبی 11.5 لیتر اعلام شده است.

پورشه بر روی کاین توربوS هم اکنون سیستم های مانند Active Suspension Management  که در کنار سیستم تعلیق بادی خودرو کار می کند، Dynamic Chassis Control که با ثابت نگه داشتن ارتفاع تعلیق بر روی هر چهار چرخ منجر به عبور پایدار و ایمن در پیچ ها می شود و همچنین سیستم قفل الکترونیکی دیفرانسیل به همراه سیستم Torque Vectoring Plus که وظیفه تقسیم گشتاور میان چرخ ها را برعهده دارد، ازجمله امکانات استاندارد این خودرو خواهند بود.

استفاده از رنگ مشکی براق در ورودی هوای جلو، لنز چرغ ها و همچنین قسمت پایینی آینه بغل ها به همراه رینگ های 21 اینچی آلومینیومی که پیش از این در مدل های 911 توربو نیز بکار می رفت از دیگر مشخصه های کاین توربوS خواهند بود.

فروش این خودرو از ژانویه 2012 در انگلستان و آلمان آغاز خواهد شد که قیمت پایه ای آن در این دو بازار به ترتیب 107,460 پوند (حدود 172,000 دلار) و 151,702 یورو (حدود 196,000 دلار) خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت19:14---30 آبان 1391
سلام وخسته نباشيد خدمت مدير وبلاگ وبلاگ قشنگي داري اي كاش منم توش لينگ كني اگر لينگ كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن وادرسwww.hasan.pear.loxblog.comالبته ببخشيد كه باعث زحمت شدم وبعد سري به وبلاگم بزن نظرتو بده تا من بفهمم وبا افتخار لينگت كنم ممنون ميشم راستي ميشه نظرتم در مورد وبلاگم بدي نظر بينندگان براي ما مهم است ممنون ميشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی,پورشه,عکس پورشه, ] [ 17:41 ] [ مورتال ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 4997
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1